سفارش تبلیغ
صبا ویژن

واشر تخت خشکه

واشر تخت خشکه با گرید 8 تولید می شود و بر روی پیچ شش گوش خشکه کلاس 8.8 و پیچ آلن خشکه بسته می شود. واشر تخت خشکه اغلب در بازار به رنگ مشکی یافت می شود که نشان دهنده پوشش فسفاته آن است. در واقع واشر تخت خشکه جنسی فولادی دارد و با وجود مقاومت فشاری بالایی که دارد ساختار فولادی آن در برابر زنگ زدگی بسیار حساس می باشد. از این رو مانند پیچ شش گوش خشکه 8.8 که به رنگ سیاه دیده می شود برای ایجاد مقاومت سطحی طی فرایندی یک لایه بیرونی آن را فسفاته می کنند. واشر تخت خشکه فسفاه و بطور کلی پیچ شش گوش فسفاته دارای قیمت پایین تری نسبت به پیچ شش گوش گالوانیزه است.


پیچ شش گوش گالوانیزه واشردار

پیچ شش گوش گالوانیزه در گرید های پایین آهنی بصورت گالوانیزه سرد و در گرید های بالاتر فولادی به صورت گالوانیزه گزم و یا داکرومات عرضه می شود. پیچ شش گوش واشر دار نیز یکی از کاربردی ترین نوع و استاندارد ها می باشد. آمریکایی شش گوش اینچی ASTM »ی باشد که برای گرید های مختلف با گد های مختلف تعریف می شود که پر کاربرد ترین آنها ASTM A320, A490, A325 می باشد. شایان ذکر است نوع دیگری از پیچ شش گوش گالوانیزه نیز وجود دارد که طبق استاندارد DIN 6914 تولید می شود که دارای گل بزرگ تری به شکل شش گوش و دارای میزان گوشت بیشتری بوده و به پیچ گل درشت و یا HV شهرت دارد. دیگر استاندارد های بکار گرفته شده در تولید پیچ شش گوش گولوانیزه مربوط به پیچ های واشر دار نیز می باشند.


اجزای یاتاقان بلبرینگ NTN

یاتاقان بلبرینگ ها با اینکه اجزای چندان پیچیده ای ندارند دارای حساسیت های ماری بالا به سبب قرار گیری تحت بارهای زیاد و سرعت دورانی بالا هستند. یاتاقان بلبرینگ ها نیز با برند های مختلفی تولید می شوند و هر برند دارای اطلاعات سری خود در تولید و عمل آوری اجزای بلبرینگ می باشد و یاتاقان می باشد. یکی از محبوب ترین و شناخته شده ترین برند های تولید کننده یاتاقان در دنیا بلبرینگ NTN می باشد که محصولاتی با استاندارد های بسیار بالای جهانی را تولید و عرضه می کند.بطور کلی 2 بخش اصلی برای اجزای تشکیل دهنده هر نوع یاتاقانی می توان قائل بود که عبارتند از هوزینگ یاتاقان بلبرینگ و بلبرینگ محصور در داخل محفظه هوزینگ.

 

جنس اجزای تشکیل دهنده یاتاقان بلبرینگ ها

 

یاتاقان بلبرینگ ها اغلب از فلزات با تنسایل مقاومتی بالا تولید می شوند. البته در مواردی نیز به سبب شرایط محیطی و یا الکترومغناطیسی از یاتاقان بلبرینگ های سرامیکی استفاده می شود. متریال اصلی تشکیل دهنده ساختار یاتاقان بلبرینگ ها فولادی می باشد هر چند که هوزینگ آنها اغلب از چدن تولید می شود.


قیمت تسمه حمل بار تخت

تسمه حمل بار با وجود ساختاری پارچه ای دارای استحکام کششی بسیار بالایی است. از تسمه حمل بار برای لیفتینگ بار تا تناژ 100 تن نیز استفاده می شود. تسمه حمل بار دارای جنس پلی استری بوده و انعطاف بسیار بالایی دارد و با برند های مختلفی نیز عرضه می شود. قیمت تسمه حمل بار به متراژ، عرض، ضخامت و تعداد لایه های آن بستگی دارد. تسمه حمل بار را هم به شکل تسمه تخت ، تسمه گرد و تسمه جغجغه ای تولید و عرضه می کنند.

از مهمترین فاکتور های تاثیر گذار بر قیمت تسمه حمل بار برند تولید کننده می باشد. برخی از برند ها برای بالاتر رفتن کیفیت تسمه بار از برخی افزودنی ها بالاخص بصورت ابزار های افزاینده مقاومت در برابر بریدگی تسمه و خراش بر روی سطح آن استفاده می کنند. از معتبرترین برند های تولید کننده تسمه بار می توان به همیلتون آمریکا و کارل اشتال آلمان اشاره نمود. تسمه تخت در دسته پر کاربردترین نوع تسمه بار محسوب می شود و دارای دو حلقه در دو طرف آن می باشد.


سیم بکسل و قیمت خرید آن در بازار

سیم بکسل هر چند دارای اسمی با کاربری محدود است اما یکی از کاربردی ترین اجزای لیفتینگ در صنایع می باشد و دارای کاربری هایی فراوان به جز لیفتینگ و کشش بار بر روی سطوح نیز می باشد. سیم بکسل ها در گرید های مختلف فولادی و استنلس استیل تولید و عرضه می شوند و استاندارد های بسیار دقیقی نیز در تولید دارند. چهار نوع بافت برای سیم بکسل ها تعریف می شود و تعداد بسیار زیادی ساختار نیز می توان برای آن در نظر داشت.

قیمت سیم بکسل در بازار تابع فاکتور های بسیاری بوده که برخی فاکتور ها مانند سایز، گرید و جنس تاثیر جهانی بر قیمت سیم بکسل می گذارند و برخی نیز صرفا تابع شرایط بازار می باشند مانند موجودیت سیم بکسل در بازار.

یکی از مهمترین فاکتور ها در تعیین قیمت سیم بکسل ها برند تولید کننده آنها می باشد و سیم بکسل با برند های مطرحی چون گوستاولف دارای قیمت بسیار بالاتری از برند های متفرقه است.