سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پیچ و مهره های صنعتی در چه گرید هایی تولید میشوند

پیچ و مهره 5.6

به پیچ آهن معروف هستند و در رتبه پیچ مهره ها با استقامت متوسط به پایین دسته بندی میشوند. در صنایع سنگین و بارهای زیاد کاربرد زیادی ندارند و صرفا نقش اتصال دهنده دارند. هر میلیمتر مربع آنها تنها بار 50 کیلوگرم را تحمل میکند.

پیچ و مهره 8.8 خشکه

به پیچ و مهره خشکه معروف هستند و از آنجا که حد متوسطی از سختی و استقامت را دارند در صنایع مختلف کاربرد بسیار دارند و در واقع پرکاربرد ترین کلاس پیچ و مهره هستند. بار 80 کیلوگرم رابصورت کششی در هر میلیمتر مربع تحمل میکنند.

پیچ و مهره 10.9

از پیچ و مهره های بسیار پرکاربرد در صنایع ساختمانی سوله سازی و دکل ها هستند نسبت به کلاس پایین تر ترد ترند و هر میلیمتر مربع آنها 100 کیلوگرم بار تحمل میکند و تا 90% این بار را بدون تغییر فرم و کشیدگی تحمل میکند.

پیچ و مهره 12.9

پیچ مهره کلاس 12.9 پرکاربرد ترین نوع اتصالات در صنایع سنگین دکلهای مخابراتی و صنایع پل سازی و سد سازی هستند. بر این مبنا هر میلیمتر مربع از سطح مقطع پیچ بار کششی 120 کیلوگرم را تحمل کرده  و تا 90% از این بار بدون تغییر شکل استقامت میکند.

تیم فنی مهندسی آژاکس مشتمل بر دو بخش اصلی تیم مهندسی محاسباتی و تیم اجرایی فعالیت می کنند که هر یک از این دو بخش در دو زیر مجموعه کلی به فعالیت می پردازند. تیم مهندسی محاسباتی این مجموعه شامل گروه سفارشات و محاسبات بوده که گروه سفارشات با دریافت اطلاعات دقیق سفارشات و ارائه مشاوره فنی در خدمت مشتریان محترم می باشد. گروه فنی محاسبات به بررسی و انجام محاسبات مهندسی در زمینه پیچ و مهره و آماده کردن نقشه های فنی و مهندسی می پردازد. در بخش اجرایی تکنسین های کار آزموده در کارگاه به تولید پیچ و مهره پرداخته و بخشی دیگر در زمینه عملیات حرارتی و آبکاری پیچ و مهره با این مجموعه همکاری دارند که بخش خارجی مجموعه قلمداد می شوند.